Witryny sklepowe mają ogromne znaczenie w świecie zakupów. Są wizytówką sklepów. Przekazują informację o ofercie, promocjach, są również odpowiedzialne za pierwsze wrażenie jakie odniesie klient oraz wskażą mu drogę. To samo donosi sie oczywiście do firm, w których szyby mogą stać się potężnym nośnikiem reklamy.
Okleić możemy również wszelkie przeszklenia wewnątrz budynku oraz drzwi do pomieszczeń i biur.

Materiały do oklejania witryn:

  • folia imitująca piaskowanie – możliwość nacięcia dowolnych kształtów, pasków, liter i wzorów. Przepuszcza bardzo dużo światła,
  • folia kolorowa – wycięte ploterem tnącym dowolne kształty, napisy i litery,
  • folia „lustro weneckie” – folia przepuszczająca światło w jedną stronę. Pamiętać jednak należy o tym, że przy dużej jasności pomieszczenia w stosunku do warunków zewnętrznych efekt „lustra weneckiego” ulega znacznemu zmniejszeniu,
  • folia ONE WAY VISION – folia z charakterystycznymi małymi dziurkami przepuszczającymi światło. Materiał ten daje efekt lustra weneckiego. Stosowany najczęściej do oklejania tylnych szyb w samochodach i szyb w środkach komunikacji miejskiej.
  • wydruk wielkoformatowy wykonany na białym podkładzie. Ładnie prezentuje się od strony wydruku, ale od tyłu jest całkowicie biały,
  • wydruk wielkoformatowy wykonany bezbarwnym podkładzie. Reklama taka widoczna jest z obu srton szyby. Wadą takiego wydruku jest mała intensywność kolorów, która w zbyt jasnym lub zbyt ciemnym pomieszczeniu, może być słabo widoczna. Można temu trochę zaradzić stosując podwójny lub potrójny przedruk.

Dodaj komentarz